Samochód sprowadzony z Włoch od pierwszego właściciela. Ja jestem jego drugim właścicielem. Samochód jest użytkowany jak kolejny w rodzinie, dlatego tak mały przebieg od sprowadzenia: ok 6 tys km w czasie 7 miesięcy.
Samochód serwisowany, na co posiadam wpisy w książce obsługi. Zostały wymienione: 168 tys km: olej silnikowy Mobil 10W40 (do tej chwili poziom oleju jest taki, jak po wymianie), filtr oleju, olej w skrzyni biegów, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn chłodzący, szczotki w układzie wspomagania elektro - hydraulicznego kierownicy, gumy stabilizatora, tylna tulejka prawego przedniego wahacza, kompletny rozrząd. Zamontowałem też sterowanie fabrycznego centralnego zamka z pilota. Przy 171 tys km: przed zimą wymieniono 4 świece żarowe oraz sprawdzono wtryskiwacze i pompę wtryskową. Sprawdzono luz zaworów. Przy 173 tys km wymiana łącznika stabilizatora prawy przód, poduszki pod silnikiem, tulejek tylnej belki, wymiana odpowietrznika skrzyni biegów i montaż chlapaczy na 4 koła. Samochód jak to Włoch jest bez korozji. Przed zimą lakier został zakonserwowany woskiem na gorąco. Auto jest garażowane i podczas zimy było myte nawet kilka razy w tygodniu. Dobre wyposażenie. Oprócz wymienionego jeszcze regulacja wysokości fotela kierowcy, dodatkowa kieszeń w siedzeniu kierowcy, lampki sufitowe do czytania, dwa uchwyty nad drzwiami, oryginalne radio Ford z kompaktem, deska w kolorze drewna, gałka na lewarek również, obrotomierz, zegar cyfrowy, wyświetlacz ciekłokrystaliczny na którym można zobaczyć parametry pracy samochodu, np obroty, dawkę paliwa itp. Zamontowałem owiewki Heko na szyby drzwi. Tylne szyby uchylane, klapa bagażnika otwierana z kluczyka oraz zdalnie elektrycznie ,komplet dokumentów oraz dwa kluczyki i dwa piloty do centralnego zamka. Po zimie zauważyłem wyciek oleju ze sprężarki klimatyzacji, co według kolegów z forum świadczy o uszkodzeniu uszczelniacza E9SH-19D778-AA8, czego nie zdążyłem zrobić. We Włoszech zostały wymienione tarcze i klocki hamulcowe. Samochód na felgach stalowych 14" z oponami zimowymi. Oryginalne kołpaki Forda. Dwie opony letnie. Bardzo oszczędny i dynamiczny silnik 1.8 Di Turbo z wtryskiem bezpośrednim. CZTERY poduszki powietrzne. Samochód bardzo zwrotny, doskonały do miasta i bezpieczny. Bagażnik dachowy oraz box na narty nie podlegają sprzedaży. Rok produkcji grudzień 2001 a pierwsza rejestracja styczeń 2002
Rok produkcji: 2001, 174500 km, Moc: 75 KM, Pojemność skokowa: 1753
Detale ogłoszenia: | Ford Fiesta 2001 |
Cena: | 6,200zł |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kod pocztowy: | 30-044 |
Kategoria: | Samochody |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Kontakt: | Wyślij e-mail do właściciela |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |