Jeśli: chciałbyś/chciałabyś projektować i prowadzić szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz wiedzy produktowej, współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych nie będzie dla Ciebie problemem, potrafisz oceniać wiedzę i umiejętności pracowników w zakresie jakości obsługi klienta oraz przekazywać im informację zwrotną, lubisz planować i realizować działania mające na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta, chcesz zajmować się identyfikowaniem możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów. Dodatkowo: posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, możesz pochwalić się doświadczeniem zawodowym w obszarze prowadzenia szkoleń, brałeś/aś udział w przeprowadzaniu oceny jakości i udzielaniu informacji zwrotnych, zagadnienia z zakresu jakości obsługi klienta nie są Ci obce, sprawnie obsługujesz się komputerem, szczególnie pakietem MS Office (m.in. Excel i PowerPoint), umiesz przekazywać wiedzę, udzielać informacji zwrotnej oraz dobierać właściwe narzędzia rozwojowe, posiadasz umiejętności i wiedzę w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń, jesteś osobą kreatywną oraz posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Oferujemy: ciekawą pracę w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku, partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością, szkolenia, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska, możliwość poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych, dofinansowanie do takich benefitów jak opieka medyczna czy karta Multisport, wspólne celebrowanie wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Szkoleń i Kontroli Jakości (Contact Center) |
Sprzedawca: | Inpost Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |